Argazkia / Foto: Arnaitz Rubio

Gipuzkoako Artisten Elkarteari buruz dokumentala

Aurten Gipuzkoako Artisten Elkartearen 75. urteurrena betetzen da eta eginkizun desberdin antolatu ditugu horren harira. Haien artean martxoaren 26an Tabakaleran estrenatu genuen dokumentala.

Dokumentalak 3 orduko iraunpena daukan arren, ikusi genuena bertsio laburtuta izan zen, 1,5 ordukoa.

Eskerrak emanez hasi genuen saioa, gero azalpen labur bat nola dagoen antolatuta azalduz, non grabatu zen ea. Eskertzak eta aurkezpenean esandakoa ikusi dokumentu honetan (pdf).

Errealizadoreak Ricardo Iriarte eta Oier Villar izan dira (La Cornisa que cae), ekoizlea María Iriarte eta musikagilea Ian Villar. Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzarekin izan da posible dokumental hau egitea.

Documental sobre la Asociación Artística de Gipuzkoa

Este año se cumple el 75 aniversario de la Asociación Artístida de Gipuzkoa y estamos realizando distintas actividades para celebrarlo, entre ellas el documental que estrenamos el 26 de marzo en la sala de cine de Tabakalera.

Si bien la duración del documental completo es de 3 horas, la que proyectamos fue la versión reducida, de hora y media.

Empezamos la presentación con algunos agradecimientos, seguido de una breve explicación del contenido, donde se ha grabado, etc. Ver en este documento (pdf) los agradecimientos y el texto de la la presentación.

Los realizadores han sido Ricardo Iriarte eta Oier Villar (La Cornisa que cae), productora María Iriarte y músico Ian Villar. La realización de este docoumental ha sido posible gracias a la ayuda de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

Saioaren bideoa, berriz, dokumentalaren trailer labur batekin eta guzti, TeleDonostik emititu zuen eta hemen ikus dezakezue:

Aquí podéis ver el vídeo que TeleDonosti emitió sobre la presentación con un pequeño trailer del documental:

Dokumentalaren bertsio laburtuta hemen:

La versión reducida del documental aquí:

Dokumentalaren bertsio osoa hemen:

La versión completa del documental aquí: